На підставіПостанови Кабінету Міністрів України від 09.08.2017 року №588 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 31.08.2023 року № 1/13094-23 «Щодо організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році», витягів з протоколів засідання обласної психолого-медико-педагогічної консультації, висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та з метою реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство для 7 учнів нашого закладу було організовано інклюзивне инавчання:2 клас - 1 учениця, 6 клас - 1 учень, 8 клас - 1 учениця, 9 клас - 2 учні, 10 клас - 1 учень, 11 клас - 1 учень.

На початку І семестру для забезпечення успішності навчання розроблені та погоджені з батьками індивідуальні програми розвитку для кожного учня з інклюзивною формою навчання, індивідуальні навчальні плани, розклад навчальних і корекційно-розвивальних занять. Усі педагоги, які надають освітні послуги дітям, працюють за тематичним плануванням відповідно до визначених програм МОН України та скоригованої кількості годин. Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечують 6 асистентів вчителя та вчитель з індивідуальної форми навчання. Ці педагогічні працівники надають допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації навчання з використанням дистанційних технологій; проводять спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб; допомагають концентрувати увагу, сприяли формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів; співпрацюють з командою психолого-педагогічного супроводу; забезпечують здорові та безпечні умови навчання, виховання, розвитку. Також відповідно до рекомендацій ІРЦ були організовані та систематично проводяться корекційно-розвиткові заняття ( з використанняи дистанційних технологій) з: лікувальної фізичної культури, корекції розвитку, розвитку мовлення та залучений вчитель-логопед. Окрім цього належна увага приділяється дитині, яка здобуває освіту вдома та має індивідуальну форму навчання. У перший тиждень навчального року було погоджено індивідуальний розклад занять відповідно до навчального плану дитини. За запитом батьки мають можливість консультуватися з практичним психологом.

Кiлькiсть переглядiв: 58

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.