На підставіПостанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 року №957 «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 року № 1/10258-22 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році», наказу відділу освіти, молоді та спорту Семенівської міської ради «Про організацію інклюзивного навчання учнів у закладах загальної середньої освіти в 2022-2023 навчальному році» від 01.09.2022 №120, витягів з протоколів засідання обласної психолого-медико-педагогічної консультації, висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та з метою реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство для 6 учнів нашого закладу було організовано інклюзивну форму навчання, та для одного учня організовано індивідувльну форму навчання;

5 клас - 1 учень; 7 клас - 1 учениця; 8 клас - 2 учня; 9 клас - 1 учень; 10 клас - 1 учень

Відповідно до висновків про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини - 2 учні навчаються за спеціальною програмою, 4 учні за програмою закладів загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини.

На початку І семестру для забезпечення успішності навчання розроблені та погоджені з батьками індивідуальні програми розвитку для кожного учня з інклюзивною формою навчання, індивідуальні навчальні плани, розклад навчальних і корекційно-розвивальних занять.

Усі педагоги, які надають освітні послуги дітям, працюють за тематичним плануванням відповідно до визначених програм МОН України та скоригованої кількості годин.

Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечують 5 асистентів вчителя та вчитель з індивідуальної форми навчання. Ці педагогічні працівники надають допомогу учням з особливими освітніми потребами в організації навчання з використанням дистанційних технологій; проводять спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб; допомагають концентрувати увагу, сприяли формуванню саморегуляції та самоконтролю учнів; співпрацюють з командою психолого-педагогічного супроводу; забезпечують здорові та безпечні умови навчання, виховання, розвитку.

Також відповідно до рекомендацій ІРЦ були організовані та систематично проводяться корекційно-розвиткові заняття ( з використанняи дистанційних технологій) з: лікувальної фізичної культури, корекції розвитку, розвитку мовлення та залучений вчитель-логопед.

Окрім цього належна увага приділяється дитині, яка здобуває освіту вдома та має індивідуальну форму навчання. У перший тиждень навчального року було погоджено індивідуальний розклад занять відповідно до навчального плану дитини. За запитом батьки мають можливість консультуватися з практичним психологом.

Кiлькiсть переглядiв: 310

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.