Участь молодого покоління в учнівському самоврядуванні – важливий шлях і умова залучення учнівської молоді до радикальних перетворень, що відбуваються у нашому суспільстві. Найвідчутніші результати у формуванні соціально компетентної молоді дає широка варіативність учнівського самоврядування.

Школа – це модель майбутнього суспільства. Основи громадського становлення та демократії закладаються з дитячих років, і самоврядування допомагають учням організувати власне життя своїх товаришів. Учні потребують практичних навичок управлінської діяльності, і саме вчителі їх забезпечують. Головною умовою розвитку самоврядування стає наявність педагогів, які хочуть і вміють співпрацювати з учнями.

Саме від педагогів залежить, чи зможе він довіряти учням самостійно вирішувати більшість питань їхнього колективного життя, чи зуміє переконати їх у тому, що, крім них, ці обов’язки ніхто не зможе виконати. Тільки тоді самоврядування стане потребою колективу. Учнівському самоврядуванню притаманна раціональна внутрішня організаційність, що виявляється у загальній захопленості справою, нових ініціативних, високому рівні відповідальності за спільну справу.

Зараз розвивається нова технологія навчально-виховного процесу на основі самоврядування. Байдужість або недовіра до учнівської ініціативи можуть згубно позначитися на паростках учнівського самоврядування. Для учнівського самоврядування відкрилися цілком інші перспективи, а саме: бути реальною часткою педагогічного процесу (участь та співпраця дорослих і дітей у спільних справах).

Саме в дитинстві людиною усвідомлюється її роль у вирішенні справ громадянського життя як основи подальшої позиції в дорослому житті. Однією із форм залучення дітей до участі у громадському житті є учнівське самоврядування.

Учнівське самоврядування будується на підставі співзвучних потреб дитини на суспільстві. Головною задачею педагогів у цій системі є постійна підтримка мотиваційно-потребнісної сфери дитини, тобто підтримання такого стану, за якого стає необхідним постійне самовдосконалення та бажання і наміри стати гідним громадянином держави. Разом із тим реалізація завдань з організації учнівського самоврядування в школі пов’язана з необхідністю подолання такої суперечності: з одного боку, самоврядування потребує самостійності школярів, з іншого – воно неможливе без удосконалення педагогічного керівництва. Самоврядування не означає залишення дітей сам на сам, а є об’єктом і результатом найскладнішої, найвищої форми керівництва дитячим колективом.

/Files/images/2015/IMG_3572.JPG

Пріоритетним напрямком роботи дитячо-юнацької президентської організації "Світоч" є "Ми за здоровий спосіб життя. Гармонійний розвиток душі й тіла".

Міністерство охорони здоров'я і спорту контролює проведення загальношкільних заходів з охорони здоров'я та превентивного виховання, спортивних змагань, санітарно-гігієнічний стан класних кімнат, забезпечує видання стіннівок, санбюлетенів, проводить інструктажі з дотримання правил техніки безпеки, особистої гігієни, профілактики захворювань, шкідливих звичок.

/Files/images/IMG_20180118_110604.jpg

/Files/images/IMG_20180118_110032.jpg

/Files/images/1/20180928_134902.jpg

/Files/images/1/20180928_135121.jpg

/Files/images/1/20180928_141315.jpg

День учнівського самоврядування в школі

/Files/images/2015/SDC12608.JPG /Files/images/2015/SDC12617.JPG /Files/images/2015/SDC12620.JPG /Files/images/2015/SDC12621.JPG /Files/images/2015/SDC12613.JPG

Дитячо-юнацька організація «СВІТОЧ»

Склад міністерств

Міністерство

Освіти

Міністерство

Здоров'я і спорту

Міністерство

Інформації

Міністерство

Внутрішніх

справ

Міністерство

Культури та відпочинку

Міністерство

Праці

Голова

класу

6

клас

Потенко

Володимир

Місько

Оксана

Малоєд

Ангеліна

Білик

Сергій

Сухобок

Євгенія

Кривоус

Артем

Сухобок

Євгенія

7

клас

Куцир

Марія

Швидка

Ірина

Черняй

Артем

Дегтяренко

Анастасія

Машталер

Ірина

Шумейко

Ангеліна

Кирдан

Анастасія

8

клас

Карась

Марія

Пономарьов

Іван

Гринь

Тарас

Попов

Олексій

Гончаренко

Ярослава

Стахов

Олег

Пономарьов

Іван

9

клас

Пономарьова

Марія

Лаковський

Богдан

Буйненок

Олена

Білобородько

Михайло

Зволь

Лілія

Лукаш

Вероніка

Пономарьова

Марія

10

клас

Ребенок

Максим

Рижов

Олександр

Самусенко

Юрій

Воробей

Альбіна

Ізюмець

Віктор

Гринь

Катерина

Михальченко

Ольга

11

клас

Борздико

Володимир

Черняй

Едуард

Капаниця

Ірина

Карась

Олексій

Білик

Олена

Авраменко

Віктор

Карпіка

Анна

Президент: Карпіка Анна

Заступник президента: Капаниця Ірина


ІНФОРМАЦІЯ ПРО

ШКІЛЬНІ ДИТЯЧІ ОСЕРЕДКИ ТА МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ

СЕМЕНІВСЬКОГО ЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ №3

на 2018-2019 н.р.

п/п

Назви об'єднань молодших школярів 1-4 класів

Кількість осередків

В них учнів

1 кл

«Соняшник»

1

21 учн.

2 кл

«Сонечко»

14 учн.

3 кл

«Барвінок»

11 учн.

4 кл

«Рушничок»

21 учн.

Назви об'єднань школярів 5-9 класів

Кількість осередків

В них учнів

5 кл

«Світлиця»

1

15 учн.

6 кл

«Дивосвіт»

16 учн.

7 кл

«Котигорошко»

11 учн.

8 кл

«Берегиня»

6 учн.

9 кл

«Сузір’я»

10 учн.

Загальна кількість (5-9 кл.) всього: 58 учн.

Назва об'єднань учнівської молоді

10-11 класів

Кількість осередків

В них учнів

10 кл

«Здоров'ячки»

1

11 учн.

11 учн.

11 кл

«Добролюб»

11 учн.

Загальна кількість (10-11кл.) всього: 22 учн.

Загальна кількість (1-11 кл.) 147 учн.

Голова учнівського самоврядування

Карпіко Анна 11 клас

Депутати районної Ради старшокласників

Капаниця Ірина 11 клас

Кiлькiсть переглядiв: 185

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.